پایگاه خبری و تحلیلی پایگاه خبری و تحلیلی .

پایگاه خبری و تحلیلی

موضوع مذاکره جدید روسیه و آمریکا

نائب رئیس وزیر امور خارجه ایالات متحده از آمادگی روسیه برای گفتمان با ایالات متحده در خصوص INF خبر اعطا کرد .
قضیه

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


رای زنی جدید روسیه و آمریکا به گزارش افکارنیوز، «سرگئی ریابکوف» نائب رئیس وزیر امورخارجه روسیه اظهار داشت که روسیه و آمریکا به زودی در مورد سوریه تماس هایی خواهند داشت .

ریابکوف گفت: تماس ها در حوزه های متفاوت درمورد موضوع سوریه متوقف نشده می باشد و مدام این ارتباطات اعلام نمی شود . به زودی در خصوص موضوعات دیگر دارای ربط با روسیه دیدارهایی خوا هیم داشت .

او در بخش دیگری از حرف هایش با اشاره به عهدوپیمان INF گفت: مسکو آماده مصاحبه با آمریکا در قضیه قول INF در مرحله نظامی و دیپلماتیک است . عمیقا نگران شرایط این معاهده هستیم . احتمال زیادی وجود داراست که آمریکا در آتی نزدیک از قسم INF بیرون شود .

ریابکوف افزود: در شرای آمریکایی ها آماده باشند، ما همین فردا برای گفتگو فراهم هستیم . ولی این گفتگو بایستی بر شالوده اصل برابری چهره گیرد . در صورتی‌که بیانات بر اساس برابری و احترام متقابل برگزار شود، تمامی نگرانی ها حل خواهد شد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۲:۵۰ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

شعرخوانی عاشقانه محمد رسولی در محفل شعر «قرار» + فیلم

شعرخوانی
عاشقانه محمد رسولی در محفل شعر «قرار» + فیلم شعرخوانی محمد رسولی در بیست و دومین محفل شعر «قرار» منتشر شد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


عاشقانه محمد رسولی در محفل شعر «قرار» + فیلم به گزارش خبر نگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بیست و دومین محفل شاعرانه «قرار» با حضور محمدعلی بهمنی،سعید بیابانکی، فضه‌سادات حسینی، محمد رسولی و حامد خاکی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد .

بیشتر
بخوانید محفل
شعر قرار| قزوه: مسئولان نگاه ذلیلانه‌ای به فرهنگ و تمدن دارند/شاید مجری دیدار سال آینده شعرا با رهبر نباشم+فیلم
برگ
زرین شاعران پاییز
سال
تحویل شاعران، پاییز!
از
تب تیر و رِخوت مرداد خسته بودم، که ناگهان فصل‌پاییز . . .

بادها
حاملان این خبرند که
رسیده نفس زنان پاییز
فصل
دلتنگی و گام زدن است خش خش برگ ها . . . خزان . . . فصل‌پاییز . . .

بهترین
خاطرات دلداده ها غالبا بوده از فلان پاییز . . .

عشق
را وامدار پاییزم آه از آن دیده ها، از آن پاییز . . .

قدر
این یک دقیقه یلدا بخش اعظم
پیش ما بمان پاییز!

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۳۵ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

شرایط فاجعه بار پناهندگان سرگردان در قایق‌های نجات آلمانی

رسانه‌های آلمانی در گزارشی از وضعیت فاجعه توشه پناهندگان نجات یافته از دریای مدیترانه در قایق‌های نجات آلمانی که کماکان در انتظار قبول از طرف اتحادیه اروپا می باشند خبر دادند .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


۱۷
دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ بین الملل اروپا ایده ها شرایط
فاجعه توشه پناهندگان سرگردان در قایق‌های نجات آلمانی به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم کماکان سرانجام 49 پناهجویی که در دو کشتی نجات آلمانی در سواحل مالت به رمز می برند غیر قابل درک میباشد .

امدادگران قایق نجات آلمانی "سی-واچ" قبل از سال نو میلادی 32 نفر را در دریای مدیترانه از مرگ نجات دادند . در روزهای آخری ماه دسامبر سال قبلی میلادی (2018) نیز قایق نجات دیگری به اسم "سی-آی" 17 پناهجوی دیگر را نجات اعطا کرد .

این دوقایق به یاد وضعیت بد دریا اجازه یافتند به سواحل مالت نزدیک شوند، ولی اذن ورود به ساحل این مرز و بوم را نیافتند .

مالت، ایتالیا و اسپانیا حاضر نیستند این پناهجویان را بپذیرند . ماتئو سالوینی، وزیر مرز و بوم ایتالیا، که رهبر حزب افراطی لیگ شمال ‌است، در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار مجله ایتالیایی "ایل مساجرو" اعلام کرد که ایتالیا دیگر مکانی برای قبول پناهجویان نمی‌باشد .

سالوینی که بینش دوچندان انتقادآمیزی نسبت به اتحادیه اروپا، یورو، مهاجرت غیر قانونی و رئیس پناهجویان از سوی اتحادیه اروپا دارد، در یک پیام توئیتری هم در همین ارتباط تاکید کرد که "سواحل ایتالیا کماکان بسته خواهند ماند ."

آلمان و هلند اعلام کرده‌اند در صورتی که دیگر کشورهای اروپایی هم اعلام همیاری کنند، حاضرند این پناهجویان را بپذیرند .

یک عدد از سخنگویان وزارت مملکت آلمان اعلام کرد که این مرز و بوم به کمیسیون اتحادیه اروپا پیام داده که آلمان حاضر هست این پناهجویان را در چارچوب پخش هماهنگ پناهجویان نجات یافته در کشورهای اروپایی بپذیرد .

به متن رسانه های آلمانی شرایط پناهندگان در این کشتی های نجات زیاد فاجعه توشه میباشد .

خبرنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" در مطلبی در این باره نوشت که موقعیت در دو کشتی پناهندگان اداره های امدادی آلمانی که در سواحل مالت پهلو گرفته میباشد کماکان بدتر می شود .

سازمان موسوم به "سی آی" صبح روز دو شنبه خبر بخشید که آب مصرفی و آشامیدنی در این کشتی ها به سطح جیره بندی رسیده هست . بیش از 17 نجات یافته در این کشتی ها در یک خوابگاه بیش از یک هفته صرفا با یک سرویس بهداشتی راز می کنند . تشک و لباس برای تعویض وجود ندارد . همچنین در قایق نجات "سی واچ" که 32 پناهنده در آن وجود دارد شرایط دوچندان وخیم و بحرانی است .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۱:۳۶ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

ترامپ: عامل حمله به ناو "یو‌اس‌اس‌کول" کشته شد

ترامپ:
برهان هجوم به ناو "یو‌اس‌اس‌کول" کشته شد رئیس‌جمهوری آمریکا کشته شدن عامل یورش به ناو این سرزمین در سال ۲۰۰۰ را تایید کرد .
مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ بین الملل ایالات متحده ایده ها ترامپ:


برهان هجوم به ناو "یو‌اس‌اس‌کول" کشته شد به گزارش تیم بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین توییت خود کشته شدن دلیل اساسی بمبگذاری ناو این مرزو بوم در سال 2000 را تایید کرد .

ترامپ در توییتی با تایید این مقاله نوشت: ارتش گران قدر ما عدالت را برای قهرمانانی که در هجوم بزدلانه به ناو یو اس اس کول جان خود را از دست دادند و یا این که کشته شدند اجرا کرد . ما جمال البداوی، رهبر آن هجوم را کشتیم . فعالیت ما در پیش‌روی القاعده ادامه دارد . ما هیچ گاه از پیکار در مقابل تروریسم رادیکال اسلامی دست برنمی‌داریم .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۸:۱۹ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

چطور حجم اینترنت مصرفی تلگرام را کم کنیم؟

کالاسودا- مسلما برای شما هم پیش آمده می باشد که در هنگام استفاده روزانه اپلیکیشن تلگرام، متوجه گردیده باشید که حجم بسته اینترنتی شما رو به اتمام میباشد . ممکن می‌باشد تنظیماتی در این قابل انعطاف افزار فعال باشد که متوجه آن نشده باشید و همین موردها موجب مصرف شدن بیش از حد دیتای اینترنت شما گردیده باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

ما در به کارگیری روزانه از این اپلیکیشن، تصاویر و ویدئوهایی را در کانال ها مشاهده می کنیم، اما بعضا از پست ها هم نیاز به بارگذاری کردن تصاویر و ویدئوها ندارند و ممکن می باشد گهگاه وقت ها نخواهید تمام فیلم و ویدئوها را تماشا فرمائید . حتی اکثری از کاربران گله می کنند با این که زیاد از تلگرام خودشان به کارگیری نمی کنند، اما به محض شفاف کردن دیتا و ورود به تلگرام، متوجه کاهش پر سرعت داده های اینترنتی خود می شوند . البته رویکرد هایی برای کاهش حجم وب در هنگام به کارگیری از تلگرام وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می شود .

مصرف
اینترنت
مراحل
کاهش حجم داده های اینترنت در تلگرام آغاز خوبتر است با ورود به تنظیمات جلوی دانلود قلم تصاویر و ویدئوها را بگیرید .
مورد Setting را در تلگرام بزنید .
مورد Data & storage را بزنید .
در
قسمت Automatic media download دو گزینه ذیل را مشاهده می کنید: when using mobile Data و when connected on Wifi در هر کدام از قسمت ها می توانید به تفکیک انتخاب فرمائید که کدام یک از اطلاعات و داده ها به طور مداد دانلود شوند . به این ترتیب می توانید انتخاب نمایید که برای نمونه زمانی که از نحوه سیمکارت خود متصل هستید تصاویر و ویدیو دانلود نشوند یا … .
همینطور در مورد وای فای هم گزینش می فرمائید وقتی که از شیوه وای فای به تلگرام خویش وصل می شوید، گزینه هایی نظیر موزیک، فایل، تصایر، ویدئو و پوشه های گیف به طور خودکار دانلود نشوند .
معمولا توصیه می شود که تمام تیک ها را بردارید تا هیچ فایلی به چهره مداد دانلود نشود . به این ترتیب شما به اندازه متعددی در مصرف اینترنت خود صرفه جویی خواهید کرد و جلوی دانلود موردها ناخواسته که هیچگاه آنها را نمی بینید نیز خواهید گرفت .
اطلاع
از مقدار مصرف داده برای این که دریابید چه مقدار داده در هنگام ورود به تلگرام مصرف می نمایید نیاز می باشد وارد تنظیمات و بعد از آن Data & storage شوید . گزینه های Mobile Data Uغیر مجاز می باشدe و Wi-Fi Data Uغیر مجاز می باشدe دو مورد ای میباشند که می توانید از روش آن‌ها مقدار مصرف داده ها را مشاهده و کنترل کنید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۹:۳۸ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)