پایگاه خبری و تحلیلی پایگاه خبری و تحلیلی .

پایگاه خبری و تحلیلی

آتش سوزی یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی

آتش سوزی یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی

اخبار حوادث پایشگر– سید جلال ملکی گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت ۸ و ۲۷ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت ۸ و ۲۷ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که طی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل حادثه واقع در خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان قدیمی مسکونی بود که تغییر کاربری داده شده و به انباری برای نگهداری از کالا تبدیل شده بود.

ملکی با بیان اینکه طبقه اول این انبار مملو از لوازم یدکی خودرو و طبقه دوم آن انبار نگهداری از چمدان و ساک بود، گفت: کانون حریق در طبقه دوم این ساختمان بود و با توجه به این که این ساختمان سقف شیروانی داشت شعله‌های آتش به سرعت در طبقه دوم گسترش یافته و در حال سرایت به طبقه اول بود که آتش نشانان از چند جا برای عملیات اطفا حریق وارد شده و موفق به مهار و جلوگیری از گسترش آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همزمان یک گروه از آتش نشانان اقدام به جستجو در ساختمان کردند و موفق شدند یک نفر را از میان دود و شعله‌های آتش نجات دهند، گفت: هم اکنون شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

مرجع اخبار رسمی

به گفته‌ی ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

 
 
 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۶:۴۷ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)