پایگاه خبری و تحلیلی پایگاه خبری و تحلیلی .

پایگاه خبری و تحلیلی

چطور حجم اینترنت مصرفی تلگرام را کم کنیم؟

کالاسودا- مسلما برای شما هم پیش آمده می باشد که در هنگام استفاده روزانه اپلیکیشن تلگرام، متوجه گردیده باشید که حجم بسته اینترنتی شما رو به اتمام میباشد . ممکن می‌باشد تنظیماتی در این قابل انعطاف افزار فعال باشد که متوجه آن نشده باشید و همین موردها موجب مصرف شدن بیش از حد دیتای اینترنت شما گردیده باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

ما در به کارگیری روزانه از این اپلیکیشن، تصاویر و ویدئوهایی را در کانال ها مشاهده می کنیم، اما بعضا از پست ها هم نیاز به بارگذاری کردن تصاویر و ویدئوها ندارند و ممکن می باشد گهگاه وقت ها نخواهید تمام فیلم و ویدئوها را تماشا فرمائید . حتی اکثری از کاربران گله می کنند با این که زیاد از تلگرام خودشان به کارگیری نمی کنند، اما به محض شفاف کردن دیتا و ورود به تلگرام، متوجه کاهش پر سرعت داده های اینترنتی خود می شوند . البته رویکرد هایی برای کاهش حجم وب در هنگام به کارگیری از تلگرام وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می شود .

مصرف
اینترنت
مراحل
کاهش حجم داده های اینترنت در تلگرام آغاز خوبتر است با ورود به تنظیمات جلوی دانلود قلم تصاویر و ویدئوها را بگیرید .
مورد Setting را در تلگرام بزنید .
مورد Data & storage را بزنید .
در
قسمت Automatic media download دو گزینه ذیل را مشاهده می کنید: when using mobile Data و when connected on Wifi در هر کدام از قسمت ها می توانید به تفکیک انتخاب فرمائید که کدام یک از اطلاعات و داده ها به طور مداد دانلود شوند . به این ترتیب می توانید انتخاب نمایید که برای نمونه زمانی که از نحوه سیمکارت خود متصل هستید تصاویر و ویدیو دانلود نشوند یا … .
همینطور در مورد وای فای هم گزینش می فرمائید وقتی که از شیوه وای فای به تلگرام خویش وصل می شوید، گزینه هایی نظیر موزیک، فایل، تصایر، ویدئو و پوشه های گیف به طور خودکار دانلود نشوند .
معمولا توصیه می شود که تمام تیک ها را بردارید تا هیچ فایلی به چهره مداد دانلود نشود . به این ترتیب شما به اندازه متعددی در مصرف اینترنت خود صرفه جویی خواهید کرد و جلوی دانلود موردها ناخواسته که هیچگاه آنها را نمی بینید نیز خواهید گرفت .
اطلاع
از مقدار مصرف داده برای این که دریابید چه مقدار داده در هنگام ورود به تلگرام مصرف می نمایید نیاز می باشد وارد تنظیمات و بعد از آن Data & storage شوید . گزینه های Mobile Data Uغیر مجاز می باشدe و Wi-Fi Data Uغیر مجاز می باشدe دو مورد ای میباشند که می توانید از روش آن‌ها مقدار مصرف داده ها را مشاهده و کنترل کنید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۹:۳۸ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)