پایگاه خبری و تحلیلی پایگاه خبری و تحلیلی .

پایگاه خبری و تحلیلی

کدام گوشی هوشمند را بخریم؟ معرفی چند محصول پرطرفدار در بازار ایران

کالاسودا- بازار تلفن همراه کشور ایران طی سال اخیر با تغییرات دوچندان زیادی رو به رو شد؛ به همین برهان خرید گوشی هوشمند برای یوزرها بسیار مشقت بار شده می باشد . روز جاری قصد داریم به سوال کدام موبایل هوشمند را بخریم؟ پاسخ دهیم و بهترین موبایل های هوشمندی را که می توان با ارزش کمتر از 10 میلیون تومان خرید، معرفی کنیم .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

سامسونگ؛
تنها گزینه کدام گوشی هوشمند را بخریم؟ زمانی که به قلم نیاز داریم تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت 9 سامسونگ بدون شک و تردید یکی از دیدنی ترین پرچمدارانی هست که وارد بازار تلفن همراه کشور ایران شده هست . این گوشی هوشمند برای اشخاصی که قصد خرید یک پرچمدار با کیفیت را دارند، بسیار مطلوب هست . این تلفن همراه هوشمند قیمتی در حدود 8میلیون و 500هزار تومان دارد و به حیث برای خرید یک پرچمدار آیتم دوچندان قابل قبولی می باشد . ولی این مسئله را در نظر بگیرید که این تلفن همراه هوشمند به خیر می تواند تمام نیازهای یوزرها را تا یکسری سال دیگر برطرف کند .

در این فی مابین در صورتی‌که دوربین اولویت قرار گیرد، تلفن همراه موبایل پی 20 پرو تعیین برتری هست . این گوشی هوشمند حدود یک میلیون تومان ارزش کمتری در مقایسه با گلکسی نوت 9 دارد، البته دوربین و پردازنده حاذق تری را در اختیار کاربران قرار می دهد . این گوشی هوشمند در اندازه فروش هواوی در سال 2018 هم نقش بسیار مهمی را ایفا کرد . موبایل هوشمند پی 20 پرو یک تلفن همراه دوچندان پرطرفدار در بازار ایران به شمار می رود .سامسونگ؛
تنها مورد کدام گوشی هوشمند را بخریم؟ هنگامی که به خودکار نیاز داریم
کدام
تلفن همراه هوشمند را بخریم؟ در بخش فی مابین رده، هواوی بدون رقیب است گوشی هوشمند آنر هشت ایکس هواوی این ایام وضعیت جالبی را برای کاربران رقم زده است . این گوشی گوشی 64 گیگابایت خاطر داخلی داراست و از رم قابل انعطاف افزاری چهار گیگابایتی فایده می پیروزی . این موبایل هوشمند 6 .5 اینچی که نزدیک به 4میلیون تومان بها دارد، به خیر و خوبی توانسته است قسمتی از بازار تلفن همراه های میان رده را به خویش اختصاص دهد .کدام
موبایل هوشمند را بخریم؟ در بخش بین رده، هواوی سوای حریف است
شیائومی
ردمی 6؛ خریدی مقرون به صرفه در صورتی‌که قصد دارید برای خرید گوشی تلفن همراه کمتر هزینه کنید، گوشی هوشمند شیائومی ردمی 6 مورد زیاد جذابی برای خرید به شمار می رود . این تلفن همراه هوشمند، ارزان ترین محصولی به شمار می رود که 32 گیگابایت خاطر داخلی داراست . رم قابل انعطاف افزاری سه گیگابایتی این فرآورده همواره قضیه تایید کاربران قرار گرفته میباشد . این تلفن همراه هوشمند نزدیک به 145 گرم وزن دارد و یک تلفن همراه سبک وزن به شمار می رود .این کالا دو میلیون تومان ارزش داراست .

در کنار موردها یاد گردیده در خصوص اینکه کدام موبایل هوشمند را بخریم؟ برای کاربرانی که قصد خرید یک کالا ارزان قیمت را دارند، نوکیا برترین انتخاب می باشد . این کمپانی پر اسم و رسم با عرضه به روزرسانی های متعدد برای تلفن همراه هوشمند ارزان قیمت خود همواره زمینه تایید کاربران بوده می‌باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۸:۱۵ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)