پایگاه خبری و تحلیلی پایگاه خبری و تحلیلی .

پایگاه خبری و تحلیلی

گرانفروشی در بوفه دانشگاه ها و ورزشگاه ها تخلف است

اخبار بازار پایشگر-این روز‌ها همزمان با شرایط نامساعد اقتصادی، برخی از سودجویان اقدام به گرانفروشی و عرضه کالا‌های خود با قیمت‌های چندبرابری به شهروندان می‌کنند. یکی از این سودجویان دارندگان غرفه‌های عرضه محصولات غذایی در دانشگاه‌ها هستند.
 

گرانفروشی در بوفه دانشگاه ها و ورزشگاه ها تخلف است
اخبار بازار پایشگر-این روز‌ها همزمان با شرایط نامساعد اقتصادی، برخی از سودجویان اقدام به گرانفروشی و عرضه کالا‌های خود با قیمت‌های چندبرابری به شهروندان می‌کنند. یکی از این سودجویان دارندگان غرفه‌های عرضه محصولات غذایی در دانشگاه‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،گرانفروشی معضلی است که این روز‌ها و در شرایط اقتصادی فعلی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است. گرچه دستگاه‌های نظارتی و در راس آن‌ها تعزیرات به این موضوع ورود کرده و برخورد قاطعی با متخلفان دارند، اما منوط شدن برخورد با این جرم به گزارش‌ها و شکایات مردمی سبب شده تا گرانفروشی در بیشتر نقاط شهر مشاهده شود.

یکی از مراکزی که این روز‌ها با سوءاستفاده از مکان خود اقدام به گرانفروشی می‌کنند، غرفه‌های عرضه موادغذایی در دانشگاه‌های کشور هستند. نمونه این تخلف‌ها را می‌توان در بوفه عرضه محصولات غذایی دانشگاه سوهانک دید.

دانشگاهی که به علت محل جغرافی خاص خود، فاصله زیادی تا اولین سوپرمارکت دارد و همین موضوع سبب شده تا عرضه کننده محصولات غذایی در این دانشگاه محصولات خود را قیمت‌های دلخواه عرضه کند و دانشجویان نیز چاره‌ای جز خرید از این عرضه کننده نداشته باشند.

این تخلفات تنها محدود به عرضه کننده محصولات غذایی نمی‌شود و انتشاراتی این دانشگاه نیز ضمن عرضه محصولات خارجی در سال حمایت از کالای ایرانی و گفتن با افتخار این عبارت که «جنس ایرانی به درد نمی‌خورد» انواع لوازم تحریر را به قیمت‌هایی بیش از قیمت بازار عرضه می‌کند.

نکته جالب توجه این است که این متخلفان با چاپ قیمت‌های دلخواه بر روی برچسب و چسباندن آن بر روی قیمت چاپی محصولات، سعی در القای این مسئله به خریداران دارند که این قیمت‌ها توسط تولیدکننده درج شده است.

یکی از دانشجویان  گفت: «این فروشگاه دست کم محصولات خود را هزار تومان گرانتر می‌فروشد.

برای مثال ساندویج ژامبون مرغ که روی بسته بندی آن قیمت ۳ هزار تومان درج شده را به قیمت ۶ هزار تومان و کیک ۱۵۰۰ تومانی را ۲۵۰۰ تومان عرضه می‌کند.»

مرجع اخبار رسمی

دانشجوی دیگری با گلایه از گرانفروشی رخ داده گفت: «ما دانشجو‌ها درآمدی نداریم که بخواهیم محصولات را با این قیمت‌های نجومی بخریم. برای خرید یک خودکار معمولی باید ۴ هزار تومان به انتشاراتی پرداخت کنیم.»

در همین زمینه محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ، اظهار کرد: در صورت وقوع گرانفروشی و هرگونه تخلفی از این دست در مراکز عرضه کالا و خدمات، سازمان تعزیرات به عنوان متولی به این موضوعات ورود و با متخلفان برخورد می‌کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۵۳ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

هشدار درباره سناریوی خطرناک آمریکایی‌ها در عراق

هشدار درباره سناریوی خطرناک آمریکایی‌ها در عراق
اخبار بین الملل پایشگر- یکی از نمایندگان پارلمان عراق درباره تکرار سناریوی فرار زندانیان وابسته به داعش و القاعده از زندانهای عراق از سوی آمریکایی‌ها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، محمد البلداوی یکی از نمایندگان پارلمان عراق درباره تکرار سناریوی فرار زندانیان وابسته به داعش و القاعده از زندانهای عراق از سوی آمریکایی ها هشدار داد.

مرجع اخبار رسمی

این نماینده وابسته به ائتلاف البناء افزود: ما نگران تکرار سناریویی که در زندانهای التسفیرات در تکریت و ابوغریب در بغداد رخ داد و طی آن زندانیان القاعده و داعش فراری داده شدند هستیم و هدف ایجاد خلاء امنیتی برای بازگردانیدن داعش جنایتکار است.

البلداوی تاکید کرد: این با توجه به شکست آمریکا در کسب نظر دولت عراق و نیز تحمیل حضور نظامی اش در عراق با زور، ممکن است. باید تلاش امنیتی و اطلاعاتی برای ممانعت از آن صورت گیرد.

این در حالی است که قبلا منابع خبری اعلام کرده بودند که بالگردهای آمریکایی داعشی‌های تسلیم شده را با جعبه‌های حاوی مقادیر زیادی غنیمت از منطقه الدشیشه در استان الحسکه در جنوب سوریه به مکانی دیگر انتقال داده اند.

برخی منابع مدعی شدند که این جعبه ها حاوی مقادیر زیادی طلا هستند که داعش آن ها را در شرق شهر الدشیشه ذخیره کرده است.

برآورد می‌شود که تروریست‌های داعش ۴۰ تن طلای مردم شهر موصل در عراق و دیگر نواحی در سوریه را به الدشیشه انتقال داده بودند.

به گفته این منابع ، بالگردهای آمریکایی مستقر در حاجون در دیرالزور و الدشیشه تروریست‌های تسلیم شده را با طلاهای سرقتی جابجا کرده و سپس به آن‌ها برای نقد کردن طلاهای سرقتی کمک کرده اند.

این در حالی است که مقامات واشنگتن تاکنون در این زمینه هیچگونه اظهار نظری نکرده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۲:۵۹ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

فرصت طلایی روحانی برای بیان حقایق در مجلس

پایشگر-جلسه «سوال از رئیس جمهور» که فردا برگزار خواهد شد نیاز به رعایت بایدها و نبایدها از سوی دولت و مجلس دارد تا بتواند مسیر را برای حل مشکلات کشور هموار کند.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

عدم موفقیت دولت در کنترل قیمت کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله و کاهش شدید ارزش پول ملی پنج محور سوال ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی رئیس جمهور بود که پس از مدتها کش و قوس، نهایتا در جلسه علنی چهارشنبه ۱۰ مردادماه از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و پای حسن روحانی را پس از ۵ سال تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم برای پاسخگویی به نمایندگان ملت به بهارستان کشاند تا به دور از فضایی ملتهب و پرحاشیه نمایندگان مجلس دغدغه ها و انتظارات مردم از دولت را مطرح کنند و فرصتی برای رفع ابهام و پاسخگویی به افکار عمومی باشد.

در همان ساعات نخستین پس از اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور بود که حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور را غیرقانونی خواند و گفت: طرح سوال های متعدد از رئیس جمهور جز هدف سیاسی چیز دیگری ندارد و به دنبال حل مشکلات مردم نیست.

به نوشته مهر این اظهار نظر گویای این موضوع بود که دولت حاضر به ساده گذشتن از کنار طرح سوال از رئیس جمهور نیست؛ کما اینکه شخص رئیس جمهور هم در نامه ای که ۱۴ مرداد به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت، بار دیگر اعلام وصول و مطرح شدن سوال از رئیس جمهور را خارج از چارچوب قانونی اعلام کرد و با بیان اینکه برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد، تاکید کرد: البته این امر می تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آراء آنها است.طرح سوال از رئیس جمهور را می‌توان کمترین ابزار نظارتی مجلس برای پاسخگویی ارشدترین مقام اجرایی کشور برشمرد. این طرح برای نخستین بار در دوران ریاست محمود احمدی نژاد بر دولت دهم اتفاق افتاد و او در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۶:۳۵ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

چه کار کینم که در ایام عید چاق نشویم؟

اخبار اجتماعی پایشگر-همیشه برای ایام عید خودمان را آماده می کنیم  و سعی می کینم به انداممان بیشتر همه چیز توجه کینم اما وقتی که عید می شود و دید و بازدید و عیددیدنی و مهمانی و خوراکی های عید ، همه چیز را فراموش می کینم و وقتی بعد از عید روی ترازو می رویم،پشیمان از آن چه در این ایام خورده ایم،سعی می کنیم که دوباره به حالت اول برگزدیم .چه کار کینم که در ایام عید چاق نشویم؟

مرجع اخبار رسمی
 

چه کار کینم که در ایام عید چاق نشویم؟
اخبار اجتماعی پایشگر-همیشه برای ایام عید خودمان را آماده می کنیم  و سعی می کینم به انداممان بیشتر همه چیز توجه کینم اما وقتی که عید می شود و دید و بازدید و عیددیدنی و مهمانی و خوراکی های عید ، همه چیز را فراموش می کینم و وقتی بعد از عید روی ترازو می رویم،پشیمان از آن چه در این ایام خورده ایم،سعی می کنیم که دوباره به حالت اول برگزدیم .چه کار کینم که در ایان عید چاق نشویم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،چه طور از شر چاقی در نوروز خلاص شویم؟ چه کارهایی در تعطیلات عید خود انجام دهیم تا چاق نشویم؟ ترفندهای کاربردیپیش گیری از افزایش وزن در عید چیست؟ چه چیزهایی در عید نوروز بخوریم تا چاق نشویم؟ همگی سوالاتی هستند که در این مقاله به آن پاسخ داده‌ایم چرا که  افراد زیادی بعد از تمام شدن تعطیلات عید دچار افزایش وزن می شوند.

ترفندهای حفظ تناسب اندام در عید نوروز
بی شک یکی از جذابیت های ظاهری حفظ تناسب اندام است. پس اگر می خواهید جزو آدم های جذاب باشید با انجام یک سری نکات ساده  از افزایش وزن خود در عید جلوگیری کنید. اما چه چیزهایی شما را از شر اضافه وزن نجات می دهد؟

پایگاه خبری تحلیلی

جهت رسیدن به این خواسته تان باید برخی از عادت های تغذیه ای خود را کنار بگذارید.برای مثال از مصرف بیش از حد شیرینی، خوراکی های شیرین، پرچرب و سرخ شده، آجیل و… جدا خودداری کنید. اما از طرفی دیگر برخی کارها مانند مصرف میوه ها، سبزیجات تازه و انجام ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید و از معضلی مثل چاقی در امان بمانید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۰:۱۲ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

جهانگیری: اقتصاد ایران روی پای خود می‌ایستد

اخبار سیاسی پایشگر- معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پیوستن ایران به لوایح چهارگانه یک نیاز اساسی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر روز گذشته (دوشنبه) در آئین تودیع، معاون هماهنگی و نظارت و معارفه معاونین جدید خود، اظهار داشت: ممکن است در داخل کشور اختلاف نظر جدی درباره مسائل سیاسی وجود داشته باشد اما جای پرداختن به این اختلافات در انتخابات است و امروز و در شرایط فعلی نباید به آن دامن زده شود.

وی با اشاره به پرهیز دولت از ورود به حاشیه‌سازی‌ها با وجود توانمندی برای پاسخگویی به برخی از شایعه‌ها و حواشی، بر ضرورت خدمت‌رسانی و رفع نیازهای مردم در این برهه حساس تاکید کرد و گفت: در موقع خودش همه از عهده همدیگر بر می‌آییم. هیچکس هم در مقابل دیگری کم نمی‌آورد. وقتش که برسد، جواب همه حرف‌هایی که زده می‌شود را می‌توان در یک جلسه داد، مطالب بسیاری وجود دارد که اگر اراده شود می‌توان به قدر کفایت پاسخ داد.

مرجع اخبار رسمی

** پیوستن ایران به لوایح چهارگانه یک نیاز اساسی کشور است

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی افراد پیوستن به لوایح چهارگانه مربوط به اقدامات مالی را خیانت به کشور می‌دانند، تصریح کرد: حتی یک فعال اقتصادی نیست که بگوید بدون تصویب این لوایح قادر است نسبت به تجارت، واردات و صادرات اقدام کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۹:۳۰ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

پدیده بیستمین فستیوال فیلم فجر و پیروز سیمرغ بلورین

پدیده بیستمین فستیوال فیلم فجر و پیروز سیمرغ بلورین برای اول حضور سینمایی، مدتی میباشد به‌خاطر بازی در مجموعه «شهرزاد» زمان حضور در فیلمی را نداشته می باشد . ترانه علیدوستی با «من آوا پانزده سال دارم» (رسول صدرعاملی) در فصل‌زمستان ۱۳۸۰ یک شبه ره صد ساله رفت و به آوازه رسید . خط مش او در تمامی این سال‌ها، گزیده‌کاری بوده و همکاری در پروژه‌هایی خاص .

مرجع اخبار رسمی

علیدوستی به‌عنوان بازیگر زن بیشترین همیاری با اصغر فرهادی را داشته و پس از «فروشنده» (که در فستیوال فیلم فجر روی پرده نرفت) حضوری در فستیوال و سینمای کشور ایران نداشته است . اگر حسن فتحی ادامه سریال «شهرزاد» را کارگردانی نکند، ترانه که با بازی در نقش مهم این پروژه جنجالی و لبریز فراز و فرود محبوبیت مضاعف پیدا کرده زمان حضور در سینما را خواهد داشت .

 

هر چند «شهرزاد» وی را از سینما دور کرد، ولی همبازی شدن با شهاب حسینی در یک درام عاشقانه با چاشنی سیاست، فرصتی بود تا این هنرپیشه نقشی یگانه را تجربه کند . بانویی غیر وابسته و خودخواسته که شرایط مشقت بار اجتماعی نمی‌تواند بازدارنده رویش و شکوفایی وی شود . از نوا پرنیان در «من آهنگ . . .» تا شهرزاد به روزی در «شهرزاد» راهی طولانی اما پرموفقیت برای این هنرپیشه طی گردیده می‌باشد .
- امسال و در غیبت ستاره‌های سینما، بازیگرانی پرکار هستند و عمده دیده میشوند که در معنا رایج نمی‌توان نام ستاره به آنان داد . مهرداد صدیقیان هنرپیشه جوان در صدر جدول قرار دارد، بازی او را می‌شود در «سونامی» (میلاد صدرعاملی)، «ایده اصلی» (آزیتا موگویی)، «سمفونی نهم» (محمدرضا هنرمند) و «طلا» (پرویز شهبازی) روءیت کرد .

 

صدیقیان در این سال‌ها کمتر نقش نخستین بازی کرده، البته حضورش در نقش‌های کامل کننده قابل توجه بوده و وی را به بازیگری شش دانگ تبدیل کرده می باشد . فرهاد اصلانی هنرپیشه دیگری می باشد که با توجه به کیفیت بازی‌اش می‌توان توقع سه نقش گوناگون از او داشت . وی را این سال در «متری شش و نیم» (سعید روستایی)، «مردی بدون سایه» (علیرضا رئیسیان) و «مسخره‌باز» (همایون غنی‌زاده) خوا هیم روئت کرد . احتمال دارد بازی اصلانی در «متری شش و نیم» نامزدی سیمرغ بلورین را برایش به همراه بیاورد . در در بین بازیگران زن نام پانته‌آ پناهی‌ها و مهناز افشار دیده می گردد .

 

پناهی‌ها در «جمشیدیه» (یلدا جبلی)، «درخونگاه» (سیاوش اسعدی) و «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان) بازی کرده میباشد و مهناز افشار با سه فیلم مختلف در این رقابت حضور دارااست . او در «آشفتگی» (فریدون جیرانی)، «قسم» (محسن تنابنده) و «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان)بازی کرده، سه فیلمی که در بخش سودای سیمرغ روی پرده میروند .


برچسب: مرجع اخبار رسمی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۵:۰۳ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

چه‌طور بلیط لحظه نهایی بخریم

چه‌طور
بلیط لحظه نهایی بخریم! وقتی که به دنبال بلیط لحظه آخرین هواپیما می‌گردیم، باید هنگامی برای خرید اقدام کنیم که مسافر کافی پیدا نشود .این که ما در اوج تعطیلات دنبال بلیط چارتر شهر مشهد یا این که بلیط لحظه آخری کیش باشیم، مطمئناً یک خطا تعالی می‌باشد که سبب ساز می شود از برنامه مهم عقب بمانیم .
-
اخبار بازار - پیدا کردن بلیط لحظه پایانی چارتر راهکار دوچندان خوبی برای یک هجرت ارزان قیمت و لذت بخش است، البته پیدا کردن همین بلیط چالش نسبتا طاقت فرسا میباشد که حتمی میباشد در مورد آن اطلاعاتی داشته باشیم . حقیقتی که در قضیه این بلیط ها وجود دارد این می باشد که شرکت‌ها به اجبار آن‌ها را می فروشند و نهایت کارایی خود به کار می گیرند که آنان را با بها بالاتری واگذار کنند . در واقع ما به تیتر خریدار بلیط لحظه نهایی باید به آن ها بدل بزنیم و راهکاری گزینش کنیم که راحت‌تر بلیط را به ما واگذار کنند .

در فوتبال مدام از بازیکنانی که قبلاً در تیم رقیب حضور داشته‌اند کمک میگیرند تا تاکتیک‌های مجموعه رقیب را بفهمند . برای شناخت شما به خواسته استفاده از این گزینه، از مجموعه چارتر ( charter .ir ) در مورد فروش آنلاین بلیط هواپیما چارتری یاری می‌گیریم تا قلق‌های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را به ما نشان دهند .

مرجع اخبار رسمی

خرید
آنلاین بهترین فرصت برای بلیط لحظه آخری
شما تمامی اینترنت سایت‌های خارجی را بگردید یا این که تمامی وبلاگ‌های اهل ایران در مورد بلیط هواپیما را مطالعه کنید، فارغ از شک وتردید شایسته ترین راهکار پیشنهادی آن ها برای به دست آوردن بلیط لحظه آخرین به کار گیری از آیتم خرید آنلاین می باشد . برای فهم و شعور این مورد فرض نمایید که خود شما یک وب سایت فروش بلیط دارید . معمولاً کارایی می‌کنید که همه بلیط ها را به شکل‌های متفاوت بفروشید و از این نحوه کسب درآمد بیشتری داشته باشید .

مورد هنگامی دیدنی میگردد که مقطع پرواز موضوع لحاظ نزدیک گردیده باشه و چارتر کننده به شدت به دنبال مسافر باشد . اینترنت سایت‌ها نیز به دنبال فروش بلیت خود میباشند و تا آخری لحظه این فرایند را انجام می دهند . پس شما میتوانید پشت سیستم خود بنشینید و معطل بمانید که قیمت بلیط ها کاهش یابد . این راحت‌ترین و موثرترین راهکار برای پیدا کردن بلیط لحظه نهایی است .

سایت چارتر خرید بلیط لحظه آخری را متمایزتر از تمام وبسایت های خرید بلیط هواپیما انجام می‌دهد این وبسایت تمام پروازهای لحظه نهایی را در صفحه ای با همین تیتر در وب سایت خود دارد و پس همیشه با مراجعه به این صفحه ارزانترین بلیطها در هر مسیر را مشاهده و انتخاب فرمائید .

یک
توشه برای مدام مقایسه فرمایید !
طبق آئین نامه اداره هواپیمایی کشوری، بلیط‌های سیستمی می بایست با قیمت های یکسانی ارائه شوند؛ ولی در مورد ارزش بلیط چارتر این قانون وجود ندارد . هنگامی در هر سایتی پرواز مورد لحاظ خود را پیدا کردید به عنوان معتبرترین تارنما خرید بلیط هواپیما مطلقا محرمانه به وب سایت چارتر بزنید و قیمت به عبارتی پرواز را چک کنید، قطعا پس از مقایسه گزینش شما چیزی جز چارتر آی آر نخواهد بود .
همین شرایط فعلی امتحان کنید !
سایت‌های
تخفیفی را فراموش نکنید
در این مقاله قصد نام بردن از هیچ سایتی یا قصد تبلیغ کردن هیچ شرکتی را نداریم، اما برخی از وب سایت‌ها در قضیه تخفیف گرفتن برای هتل‌ها، پروازها، مسافرخانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، کافی شاپ ها، و خلاصه موردها گوناگون دیگری فعالیت می‌کنند . این وب سایت‌ها در ازای جذب مشتری برای کمپانی مورد نظر، تخفیف‌هایی در حیث می گیرند که این تخفیف به مشتریان داده میگردد . همت سایت‌های تخفیفی همانند همت سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما چارتر است، با این تفاوت که سایت‌های تخفیفی در زمینه‌های وسیع‌تر کار می‌نمایند و شانس به دست آوردن تخفیف در آنها به مهارت فرد و سوابق او بستگی دارد .

ولی از سورپرایزهای تخفیفی چارتر دات آی آر غافل نشوید، این وب سایت بعد از خرید اولی بلیط لبخند را برای استارت هجرت بر لبهای شما خواهد آورد .


برچسب: مرجع اخبار رسمی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۱:۵۹ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

نشست رای اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت 1

نشست
رای اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت 15 بهمن برگزار می شود | ایرنا - دو ساعت پیش وظیفه
سازمان مدیریت بحران، یکپارچگی در اعمال رئیس انتخاب شد | ایرنا - دو ساعت پیش کشور ایران
بر اساس دکترین دفاعی خود عزم ای برای افزایش برد موشکها ندارد | ایرنا - دو ساعت پیش متهم
به جرم سیاسی می تواند وکیلی انتخابی داشته باشد | ایرنا - دو ساعت پیش دبیرکل
موتلفه اسلامی درگذشت | ایرنا - دو ساعت پیش وزیر
کشور: «محمدنبی حبیبی» از پیشروان ملازمت و همگامی با نهضت امام راحل بود | ایسنا - دو ساعت پیش نامه‌ای
برای استخدام جوانان ستاد حسن شیخ به وزارتخانه‌ها ارسال گردیده می‌باشد | خبرگزاری فارس - دو ساعت پیش کشاورزی
خوزستان در سیلاب‌ بی تدبیری دولت نابود شد | خبرگزاری فارس - دو ساعت پیش پیش‌بینی
مدیریت رژیم صهیونیستی از یورش ایران به اسرائیل | ایسنا - دو ساعت پیش یاداوری
73 نفر از نمایندگان به مدیر جمهور برای دوری از تعطیلی شرکت‌های قطعه‌ساز | خبرگزاری فارس - دو ساعت پیش محمدرضا
باهنر درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت بیان کرد | خبرگزاری عجم - دو ساعت پیش پیام
حزب توسعه و گسترش و عدالت برای درگذشت حبیبی | تابناک - دو ساعت پیش تذکرات
کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی میهن | ایسنا - دو ساعت پیش یادآوری
«ذوالنوری» به رئیس‌جمهور درباره مشکلات معیشتی مردمان | ایسنا - دو ساعت پیش وثیقه
تعیین شده برای متهمان خزانه سرمایه به 10 میلیارد تومان ارتقا یافت | ایسنا - دو ساعت پیش یادآوری
کاتب به وزیر کشاورزی در خصوص بها گوشت | ایسنا - دو ساعت پیش تذکر«حاجی‌دلیگانی»
درمورد عدم ورود دیوان محاسبات به موضوع حقوق‌های نجومی در تفریغ بودجه | ایسنا - دو ساعت پیش عکس
| ارزیابی خیره کننده مدل احمدی نژادی از باخت کشور‌ایران مقابل ژاپن: باخت به یاد ولایت مداری بی‌موقع بود! | خبر آنلاین - دو ساعت پیش ترقی:

مرجع اخبار رسمی
حبیبی در قضاوت نسبت به معارضان و رقبا انصاف داشت | خبر آنلاین - دو ساعت پیش عکس
| نماز جهانگیری در بقعه حضرت رقیه(س) | خبر آنلاین - دو ساعت پیش تهیه و تنظیم
طرح «ابطال قراردادهای غیر قانونی خصوصی‌سازی» در مجلس | خبرگزاری عجم - دو ساعت پیش اختصاص
۲۰۰۰میلیارد تومان به کمیته یاری و بهزیستی | واحد مرکزی خبر - دو ساعت پیش دوشنبه؛
چک رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت | واحد مرکزی خبر - دو ساعت پیش پرورش
و بالندگی دانشگاه‌های مرزو بوم پس از انقلاب شکوهمند اسلامی/ روش وزارت علوم؛ کم‌کردن فاصله مراکز علمی با جامعه و بویژه صنعت | پایگاه اطلاع رسانی دولت - دو ساعت پیش اطلاعیه
شماره دو : اصلاحات و اضافات ششمی امتحانات مشترک فراگیر اداره حفاظت محیط زیست | مقر اطلاع رسانی دولت - دو ساعت پیش هجرت
مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به بام کشور ایران | پایگاه اطلاع رسانی دولت - دو ساعت پیش تشکیل
کمیته ضد فیلترینگ توسط دولت | نواندیش - دو ساعت پیش ستاد
دیه مرز و بوم از پرداخت مالیات معاف شود | ایسنا - دو ساعت پیش ختم
رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه اعلام شد/ تشدید قرار تامین متهمان | ایسنا - دو ساعت پیش پیام
تسلیت محسن رضایی در پی رحلت آیت‌الله مروج | ایسنا - دو ساعت پیش تاخیر
در برگزاری جلسه شورای عالی محفظه زیست از سوی روضه خوان پذیرفتی نمی باشد | خبرگزاری عجم - دو ساعت پیش درآمد
مملکت عمده صرف هزینه‌های جاری می‌شود/ بودجه‌های عمرانی و زیربنایی فراوان ناچیز می‌باشد | خبرگزاری عجم - دو ساعت پیش وظیفه های
ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات جواب به معضل مشخص و معلوم شد | خبرگزاری عجم - دو ساعت پیش موقعیت
ابتدا و نقطه نهایی عملیات ستاد مدیریت معضل معین شد | خبرگزاری فارس - دو ساعت پیش کلاهبرداری
در قالب شرکت‌های هرمی | ایسنا - دو ساعت پیش لهستان
در موضوع "کنفرانس ضد اهل ایران ورشو" با اتحادیه‌ اروپا هماهنگ میشود | ایسنا - دو ساعت پیش جمعی
از مردمان در محکومیت کودتای آمریکایی در ونزوئلا تجمع کردند | پایگاه نیز اندیشی - دو ساعت پیش وزیر
دفاع در یزد: قدرت موشکی کشور‌ایران به‌هیچ‌عنوان قابل مذاکره نیست/ توانایی رفع ۹۰درصد تعلق صنعت اتومبیل را داریم | پایگاه هم اندیشی - دو ساعت پیش زاکانی:
دعوت به نافرمانی مدنی مبنا فتنه آینده است/ باید قانون «از کجا آوردی؟» در سرزمین اجرا شود | پایگاه هم اندیشی - دو ساعت پیش سنگین‌ترین
تحریم‌ها و بیشترین پیشرفت‌ها در حوزه نظامی بوده می‌باشد | پایگاه نیز اندیشی - دو ساعت پیش یک سری
از نمایندگان مجلس از طرح سؤال خویش از حجتی انصراف دادند | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش کلید
اقتصاد مرزو بوم در مقطع تحریم در دست وزیرنفت هست | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش خرازی:
در حالتی که اروپایی‌ها در برجام مانده‌اند به خاطر منافع خودشان می باشد | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش نماینده
دشت‌آزادگان: ستاد رئیس معضل کشور به خوزستان امداد نماید | ایسنا - سه ساعت پیش ولایتی:
حبیبی یار فداکار امام(ره) و رهبری و از همراهان نظام بود | ایسنا - سه ساعت پیش مطهری:
برای استمهال وام کشاورزان با وزیر اقتصاد کلام میکنیم | ایسنا - سه ساعت پیش شاعری:
موضوع انتقال آب خزر را از امر فعالیت خارج کند | ایسنا - سه ساعت پیش ولایتی
درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت اظهار کرد | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش دولت
می بایست به عنوان متولی ساخت اشتغال در مرز و بوم شرمنده باشد | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش پیام
وزیر سرزمین در پی درگذشت مرحوم محمد رسول حبیبی | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش پیشنهاد‌های
حزب ندای ایرانیان به منظور تصحیح قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش سردار
شریف: اپوزیسیون ملت کشور‌ایران زیاد بی‌حیثیت می باشند | ایسنا - سه ساعت پیش دبیرکل
موتلفه در کنار دبیرکل نهضت آزادی | روی داد ۲۴ - سه ساعت پیش خرازی:
به رغم وعده اروپا درمورد SPV ، بایستی به خودمان متکی باشیم | ایسنا - سه ساعت پیش د‌همین
گزارش وزارت امور خارجه در رابطه اجرای برجام به مجلس ارائه شد | ایسنا - سه ساعت پیش سیدحسن
خمینی: «محمدنبی حبیبی» از همراهان خدوم انقلاب اسلامی بود | ایسنا - سه ساعت پیش بینش
سیاسیون درباره مرحوم حبیبی+جزییات مراسم | ایسنا - سه ساعت پیش وزیر
نفت هیچ اهتمامی برای رویارویی با تحریم ها ندارد/ زنگنه با کنسل قراردادها، دریچه را هم بسته است | مقر هم اندیشی - سه ساعت پیش امضای
۱۱ سند همیاری فی مابین کشور‌ایران و سوریه | پایگاه نیز اندیشی - سه ساعت پیش سایه
نحس اقتصاد لیبرال بر حمل‌ونقل هوایی کشور/ آزادسازی قیمت‌ها به خسارت مردمان تمام شد | مقر نیز اندیشی - سه ساعت پیش انتقاد
از صادر شدن مالیات ۸ میلیاردی برای ستاد مردمی دیه | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش دیوان
محاسبات در گزارش تفریغ به دستمزد های نجومی اشاره نکرد | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش پیام
محسن رضایی در پی رحلت آیت الله مروج | تابناک - سه ساعت پیش نماینده
سنندج: چرا مسئولان امر رییس جمهور را اجرا نمی‌کنند؟ | ایسنا - سه ساعت پیش تسهیلات
بانکی برای مسکن ۱۰۰ هزار نفر پرداخت می گردد | ایسنا - سه ساعت پیش وزارت
کشور در دهه فجر به مردمان در بعضا امورات، تخفیف ۴۰ درصدی دهد | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش پیکر
مرحوم حبیبی صبح پنج شنبه از میدان فلسطین تشییع می‌گردد | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش تمامی
اقشار میهن ذیل پوشش بیمه شالوده تندرست قرار میگیرند | خبرگزاری عجم - سه ساعت پیش جواز
امضای موقت موافقت‌نامه‌های انتقال محکومین به حبس در میان کشور ایران و تاجیکستان صادر شد | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش بخش
مهمی از تحریم‌ها سود عدم مدیریت هوشمندانه در باطن می‌باشد | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش امضای
11 تفاهمنامه همکاری فی مابین سوریه و ایران | خبرگزاری فارس - سه ساعت پیش :خدا
را شکر که در پیکار اقتصادی توانسته ایم کالاهای دارای اهمیت را تامین کنیم/قاچاق دام بر قیمت گوشت اثر نهاده است/توزیع گوشت دولتی می بایست هدفمند شود | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش برنامه‌ریزی
و تدارک ضروری برای سفرهای دریایی ایمن در نوروز ۹۸ | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش اقتصاد
دانش‌بنیان کشور ایران پیشتاز عرصه ارزش‌آفرینی میباشد | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش کشور ایران
با صعود دو پله‌ای در توده نوآوران جهان قرارگرفت | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش زیست‌بوم
ابداع و کارآفرینی به «ایلام» رسید | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش جشن و پایکوبی
۴۰ سالگی برد انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد برگزار می شود | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش نظام
ارجاع مانع هدررفتن منابع سلامت می شود/ بررسی ما از حضور پزشک معالج نمکی مثبت میباشد | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش میزان
ترقی فیزیکی مسکن‌های مهر کشور ۹۳ درصد هست | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش آغاز
مطالعات طرح مکان‌یابی بهینه سکونتگاه‌های روستایی | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش عابدزاده:
بزرگ‌ترین هواپیماهای باری جهان امکان فرود در فرودگاه پیام را دارا هستند | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش معاون
علمی و فناوری رییس‌جمهوری از حیطه ابتکار شریف بازدید کرد | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش دکتر معالج
جهانگیری: عالم بایستی از پیشگامان پیکار با تروریسم قدرشناسی کند | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش پزشک
جهانگیری حرم حضرت رقیه (س) را زیارت کرد/ بازدید معاون نخستین رییس جمهور از مسجد اموی | مقر اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش امضاء
۱۱ مدرک همیاری میان جمهوری اسلامی ایران و سوریه/ موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی راهبردی بلند زمان کشور‌ایران و سوریه امضاء شد | پایگاه اطلاع رسانی دولت - سه ساعت پیش معاون
وقت رئیس شعب خزانه تجارت کرمان به ۲۵ سال حبس محکوم شد | ایسنا - سه ساعت پیش ملاقات
شکنجه‌گر ساواک با شکنجه‌های خویش پس از ۴۰ سال | ایسنا - سه ساعت پیش اطلاعیه
حزب موتلفه اسللامی در پی درگذشت «محمدنبی حبیبی» | ایسنا - سه ساعت پیش مدیریت
مجلس درگذشت حبیبی را تسلیت ذکر کرد | خبر آنلاین - سه ساعت پیش باهنر:
حبیبی هیچ گاه از فعالیت تشکیلاتی سیاسی غفلت نکرد | خبر آنلاین - سه ساعت پیش اس پی وی ظرف یک عدد دو روز آینده اعلام می‌شود، مگر . . .
| نواندیش - سه ساعت پیش قهر
روضه خوان از گردهمایی شورای خوب فضای مجازی! | نواندیش - سه ساعت پیش دادستان
تهران: بعضی ارگانها برای پرسنل خود گوشت انبار کردند /حصر اینک برقرار می‌باشد | نواندیش - سه ساعت پیش جهانگیری:
کشور‌ایران پیروزی ملت و دولت سوریه را موفقیت خویش می‌داند | ایسنا - سه ساعت پیش عراقچی:
SPV ظرف یک عدد دو روز آتی اعلام می‌شود | رویداد ۲۴ - سه ساعت پیش لایحه
جامع انتخابات جهت طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد | خبرگزاری فارس - چهار ساعت پیش سنگین‌ترین
تحریم‌ها و بیشترین پیشرفت‌ها در حوزه نظامی بوده هست | خبرگزاری عجم - چهار ساعت پیش سفیر
کشور ایران در آستانه: گواهی توریسم کشور‌ایران و قزاقستان در حالا آخری شدن هست | ایسنا - چهار ساعت پیش بروجردی:
سهم آمریکا در بروز مشکل ها اقتصادی کشور‌ایران حداکثر ۳۰ درصد است | ایسنا - چهار ساعت پیش دریادار
سیاری: تامل تعدی به جمهوری اسلامی ایران را از معاند گرفته‌ایم | ایسنا - چهار ساعت پیش


برچسب: مرجع اخبار رسمی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۱:۲۶ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

آتش سوزی یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی

آتش سوزی یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی

اخبار حوادث پایشگر– سید جلال ملکی گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت ۸ و ۲۷ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت ۸ و ۲۷ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که طی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل حادثه واقع در خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان قدیمی مسکونی بود که تغییر کاربری داده شده و به انباری برای نگهداری از کالا تبدیل شده بود.

ملکی با بیان اینکه طبقه اول این انبار مملو از لوازم یدکی خودرو و طبقه دوم آن انبار نگهداری از چمدان و ساک بود، گفت: کانون حریق در طبقه دوم این ساختمان بود و با توجه به این که این ساختمان سقف شیروانی داشت شعله‌های آتش به سرعت در طبقه دوم گسترش یافته و در حال سرایت به طبقه اول بود که آتش نشانان از چند جا برای عملیات اطفا حریق وارد شده و موفق به مهار و جلوگیری از گسترش آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همزمان یک گروه از آتش نشانان اقدام به جستجو در ساختمان کردند و موفق شدند یک نفر را از میان دود و شعله‌های آتش نجات دهند، گفت: هم اکنون شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

مرجع اخبار رسمی

به گفته‌ی ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۶:۴۷ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)

نوبخت حذف یارانه پردرآمدها توسط دولت در سال ۹۴ را تائید نکرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری نسیم، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در نشست خبری که پیرامون تشریح لایحه بودجه ۹۴ برگزار شد، اظهار داشت: دیروز لایحه بودجه سال آینده با ۱۰ پیوست به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. ۵ پیوست مربوط به خود لایحه بودجه ۹۴ ، سه جلد گزارش عملکرد برنامه پنجم در سال ۹۲، یک جلد مبانی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لایحه بودجه به همراه برنامه سال ۹۴ بود.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بخاطر محدودیت زمان بخشی از لایحه بودجه را اعلام کرد، افزود: باتوجه اینکه سال ۹۴ سال پایانی برنامه پنجم است، بودجه از اهداف مشخص شده در این برنامه تبعیت می کند. این اهداف عبارتند از رشد سرمایه گذاری، رشد تولید یا رشد اقتصادی، رشد نقدینگی یا محدود کردن آن، رشد یا محدود کردن یا مهار تورم و همچنین افزایش اشتغال.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص ساختار لایحه بودجه ۹۴ ادامه داد: بودجه کل کشور در سال ۹۴ بالغ بر ۸۳۸ هزار میلیارد تومان است، بودجه نسبت به سال ۹۳ از ۴٫۳ درصد رشد برخوردار بوده است.

نوبخت با بیان اینکه بودجه به دو بخش عمومی و شرکت‌های دولتی و بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت تقسیم می شود،‌گفت: بودجه عمومی ۲۶۷ هزار میلیارد تومان است که نسبت به امسال از ۱۳٫۸ درصد رشد برخوردار بوده است. بودجه شرکت های دولتی بالغ بر ۵۹۶ هزار میلیارد تومان است که یک دهم درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمومی از یک سو دارای منابع یا پیش بینی منابع و مصارف است، تصریح کرد: منابع بودجه عمومی از دو محل منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی تامین می شود؛ منابع عمومی در بودجه عمومی ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است. منابع عمومی در بودجه شامل درآمدها (مالیات و سایر) است.

نوبخت گفت: درآمدها در سال آینده ۱۱۹ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که ۱۹٫۱ درصد نسبت به امسال رشد دارد، این درآمدها شامل درآمدهای مالیاتی است که حدود ۸۶ هزار میلیارد تومان با رشد ۲۲٫۶ درصدی است.

* سهم درآمد نفت از بودجه ۹۴ کم شد

واگذاری دارایی‌های سرمایه ای نیز از موارد دیگر بود که معاون برنامه ریزی رئیس جمهور مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: واگذاری دارایی سرمایه ای که عمدتا فروش نفت و … است ۷۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابع پیش بینی شده که منفی ۷٫۸ درصد تغییر داشته است. واگذاری دارایی مالی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان است که هشت دهم درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه نفت رشد منفی و اوراق مشارکت فقط هشت دهم درصد رشد نسبت به بودجه امسال دارد،‌تصریح کرد: در درآمدها سهم نفت در بودجه کم شده و از ۲۲۴ هزار میلیارد تومان حدود ۷۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده یعنی کمتر از یک سوم بودجه از نفت تامین می شود.

نوبخت ضمن اشاره به اینکه کاهش وابستگی بودجه به نفت از مهمترین ویژگی های بودجه سال ۹۴ بوده که در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا شده است، افزوود: در سال ۸۳ تا ۸۵ سهم درآمدها در تامین هزینه ها حدود ۴۶ درصد بود، در سال جاری این نسبت ۶۸٫۲ درصد و سال آینده ۷۲ درصد است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با تاکید براینکه سه قلم برای مصارف وجود دارد، افزود: هزینه ها ، تملک دارایی‌های سرمایه ای و مالی محورهای اصلی مصارف بودجه را تشکیل میدهند؛ رشد اعتبارات هزینه ای ۱۱٫۲ درصد بوده است، البته از اعتبارات هزینه ای ۱۶۶ هزار میلیارد تومان به حقوق و دستمزد اختصاص دارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ۷ هزار میلیارد تومان دیگر که برای آبهای مرزی از محل مجوز خاص را استفاده کنیم در مجموع ۵۴ هزار و ۷۰۰ و حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان می شود؛ در سال بعد ۵۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های عمرانی خواهیم داشت که این رشد بیش از ۳۰ درصدی را نشان میدهد.

نوبخت با بیان اینکه باوجود محدودیت منابع نفتی در سال آینده و رشد ۴٫۳ درصد بودجه دولت به طرح های عمرانی رشد بیش از ۳۰ درصدی داده است، تصریح کرد: باوجود رشد ۱۳ درصدی بودجه عمومی رشد جاری را ۱۱ درصد و عمرانی ها ۱۶ درصد لحاظ کردیم.

*سال ۹۴ برای ما سال عادی نیست و باید با همین ۲۵ میلیارد دلار سپری کنیم

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه سال ۹۴ سالی عادی نیست و نسبت به سنوات قبل سخت است، افزود: سال هایی که کشور ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد داشت نصیب دولت تدبیر نشد و ما با همین درآمدهای ۲۴-۲۵ میلیاردی باید سپری کنیم.آنهایی که بیرون مرزها منتظر حمله (منظورم حمله نظامی نیست)به ما هستند بدانند که ملت ایران همانطور که این سالها مقاومت کرد باز هم روزگار را سپری می کند.

وی در ارتباط با اولویت های اختصاص بودجه عمرانی در سال ۹۴ گفت: روش بودجه ریزی را از سنتی و افزایشی به یک روش عملیاتی تغییر دادیم و از اوایل تابستان شروع کردیم برای بودجه ریزی به صورت عملیاتی اقدامات آموزشی را در دستگاه ها اجرا کنیم.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۷:۳۶ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)